Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HOME
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 25 (2016)
Vol. 13 No. 25 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.29197/cpu.v13i25
Published:
2017-07-28
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
2
Ventanas abiertas a la pedagogía universitaria
Learning strategies and their relationship with academic performance using logistics
Antonio Humberto Closas, Carlos Matías Hisgen, María Teresa Sanz de Acedo Baquedano
8-20
PDF (Español (España))
Ecos desde las facultades
Expository texts writing and the use of the ABP to solve practical problems in the course of Economic Engineering
Luis Alberto Paulino Casado
31-37
PDF (Español (España))
Implementing reading strategies in the Financial Management course
Rosa Alejandra Liz Reynoso
38-45
PDF (Español (España))
Inverted writing pyramid: a strategy to improve oral fluency in learning English as a foreign language
Francia Del Carmen Gómez Bueno
21-30
PDF (Español (España))
Pasos y huellas
Entrevista a la profesora Doménica Abramo
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
46-47
PDF (Español (España))
Reseñas
Reseña del libro College: What it was, is, and should be
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
48
PDF (Español (España))
Voces de nuestros lectores
Voces de nuestros lectores
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
6-7
PDF (Español (España))
La peña pedagógica
La peña pedagógica
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
3-4
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
social networks
Directorios y Bases de Datos
Databases & Diretories
Current Issue
issn
ISSN 1814-4152 (online)
ISSN 1814-4144 (print)
Language
Español (España)
English