Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HOME
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 18 No. 36 (2021): Cuaderno de Pedagogía Universitaria
Vol. 18 No. 36 (2021): Cuaderno de Pedagogía Universitaria
DOI:
https://doi.org/10.29197/cpu.v18i36
Published:
2021-07-14
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
Cuaderno CPU
4-6
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Artículos científicos
Teacher induction: Study of the perceptions of educators involved in pedagogical mentoring processes during the pandemic
Lorena Colazzo Duarte, Lourdes Cardozo-Gaibisso
7-26
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Factors that influence the conformation of the professional identity of new university teachers
Maribel Núñez
27-41
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Implementation of pedagogical dialogue as a methodological strategy that contributes to the development of reflective thinking in initial teacher training
Erika Díaz Suazo, Carmen Gloria Núñez
42-54
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Dialogues between theory and practice to teach the argumentative text in Higher Education
Gloria Esperanza Mora-Monroy, Adriana Patricia Díaz-Cuevas, Jack Henríquez-Gómez
55-71
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Implementation of reading comprehension strategies in engineer students
Ana Francheska De Jesús Mercado
72-87
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Meaningful Urban Design Learning through the PBL (Problem based learning)
Audelín Henríquez, Michelle Valdez
88-103
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Aesthetic experience during the pandemic. Learning based on the literary coffee challenge in UNIMINUTO (Colombia)
Jonathan Caicedo Girón, Diego Landinez Guio
104-114
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
The gender perspective in training institutions. Proposals for career guidance
María Julia Diz López
115-127
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Pasos y huellas
Interview with Dr. Alexandre Sotelino Losada
Cuaderno CPU
128-130
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Reseñas
Book Review El Arte de dar clase. Daniel Cassany (2021)
Cuaderno CPU
131-134
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Book Review Ciudadanía y democracia en la educación
Cuaderno CPU
135-138
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
social networks
Directorios y Bases de Datos
Databases & Diretories
Current Issue
issn
ISSN 1814-4152 (online)
ISSN 1814-4144 (print)
Language
Español (España)
English